Your life your choice ...

Masz wybór!!!!! Jaki jest twój?
To twoje życie i twoje decyzje no więc jaki jest twój wybór?







Dzisiaj napisze o innej chorobie, na która dla odmiany i ja cierpię. Mówi się o niej że jest jak rak, i pewnie to stwierdzenie pasuje do tej choroby. Zaczyna się niewinnie. Człowiek jest zmęczony, rzadziej się uśmiecha, obniża się mu nastrój. Ludzie wtedy często reagują, ogarnij się, odpocznij przejdzie ci. Ma wiele odmian, ale często jest bagatelizowana. O czym mówię?

D E P R E S J A

Choroba coraz bardziej powszechna i bardzo niebezpieczna. Według specjalistów w ciągu 10 najbliższych lat depresja będzie na pierwszym lub drugim miejscu pod względem śmiertelności na świecie. Jest to choroba znana od dawna, ale nasilenie się występowania tej choroby są objawem coraz szybszego tempa życia. Stress, ciągła presja na wynik wypalają nas powoli i skutecznie. W naszym życiu może się wiele podziać i wiele wydarzyć. Mamy niestety jako ludzie ograniczone możliwości przyjmowania ciosów w naszą psychikę. Pamiętajmy o tym żeby i o tą sferę zadbać. Dobrym przykładem jest kampania społeczna STOP Depresji


Przytoczony filmik mówi o mężczyznach. Taka jest prawda depresja też nas panowie dosięga. Nie lekceważmy jej. Bo to jest choroba śmiertelna!!!!!!!  Ja cierpię od prawie 5 lat na depresję. Ale dopiero po kolejnym załamaniu się postanowiłem sięgnąć po pomoc. Poszedłem najpierw do jednego lekarza psychiatry najbliżej mnie, trafiłem na imbecyla i konowała, tzw doktor recepta. Po wyjściu od tego lekarza miałem ochotę wyskoczyć z okna i skończyć swój żywot. Większość ludzi cierpiących na depresję tak naprawdę nie zdaje sobie sprawy, że choruje dopóki jej objawy nie na silą się. Nawet wtedy bagatelizują sprawę, aż do pierwszego załamania, ale to może być pierwsze i ostatnie. 

Tutaj macie ciekawy filmik z cyklu Mężczyźni nie płaczą - Fundacji ITAKA


90% z nas chorych na depresję nie potrafi poprosić o pomoc, izolujemy się od ludzi. Przeżywamy koszmar o jakim sobie zdrowy człowiek nie zdaje sprawy. Występują zaburzenia snu, różne skrajne nastroje, myśli ponure myśli o tym, że jesteśmy nikim, nikomu nie zależy na nas. Nasza samoocena sięga dna. to co sie z nami chorymi na depresje dzieje może dobrze zobrazować ten filmik poniżej 


Granica pomiędzy życiem a śmiercią człowieka w depresji jest bardzo cienka. W skrajnych przypadkach depresja potrafi nas sparaliżować tak, że nie jesteśmy wstanie samodzielnie funkcjonować. Daje sobie palce uciąć że wokół każdego z Was drodzy czytelnicy znajdziecie osobę, która albo jest już chora, albo dopiero zaczyna. Objawy, przedstawia filmik poniżej. 


Pamiętajcie ja nie jestem lekarzem, ani specjalistą. Tak jak w poprzednim wpisie staram się Wam pokazać drodzy czytelnicy drogę abyście umieli pomóc. Ja sam nie potrafiłem poprosić o pomoc, zmusiła mnie moja ukochana, która okupiła moją depresje bardzo ciężko. Pamiętajcie aby pomóc osobie w depresji musicie mieć silną psychikę i nie poddawać się. Jak już czujecie że możecie mieć depresję nie bójcie się iść do specjalisty do lekarza psychiatry. Wizyta u psychiatry nie jest czymś wstydliwym nie oznacza że macie świra, nie zamkną Was w szpitalu psychiatrycznym. Psychiatra pomoże dobrać odpowiednie leki, może zalecić terapię z psychologiem. Pamiętajcie to żadna ujma, a może uratować życie. 


Pomóżcie nawet jeśli osoba chora sobie tego nie życzy, poczytajcie w sieci jest wiele stron poświęconych depresji 


Proszę o jedno pamiętajcie o swoich znajomych,rodzinie, przyjaciołach nigdy nie wiemy co sie może z nami podziać. Zadzwońmy czasem wysłuchajmy ich, poświęćmy kilka chwil bo to może pomóc. Pokażcie im drogę do życia. 

Tytuł notki to: Twoje życie, twoje wybory. Zdjęcie główne zrobione jest przeze mnie w momencie kiedy było ze mną bardzo kiepsko. Ja wybrałem życie, ale walczę dalej ze sobą i chorobą. A jaki jest wasz wybór?

Podzielcie sie tym wpisem ze znajomymi, zacznijcie obserwować nas, nie tylko ciężkie tematy są i będą na tym blogu, ale czasem trzeba coś powiedzieć. Ikony do naszych fan page-y znajdziecie po prawej stronie. Zapraszamy do komentowania ja Mr. Czepiak zwany także DJCzas jak i Dr. Kojot 

Pozdrawiam was serdecznie i dziękuję ze dotarliście jak zwykle do końca tego wpisu 
Mr. Czepiak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz