Indilla SOS piosenka o depresji

Długo się zastanawiałem co mnie w tej piosence tak porusza. Przyznaję się bez bicia nie znam języka francuskiego. Mimo energetycznego beatu i przenikliwego głosu coś w niej wywołuje we mnie niepokój. Indila - SOS ...

Zawsze w zapowiedzi starałem się wrzucić jakieś foto niestety nie znalazłem nić a o czym chcę wam napisać o tej pięknej piosence. Ludzie głosują nieświadomie na nią, fakt jest bardzo melodyczna przyjemnie się jej słucha,


Przetłumaczenie tej piosenki znalazłem na Tekstowo.pl a słowa znaczą mniej więcej to nie znam się na francuskim i zakładam że tłumaczenie jest poprawne

To jest SOS, jestem wzruszona, istnieję
Usłysz mój niepokój, czy ktoś tam jest
Czuję, że tracę siebie

Zostawiłam wszystko, ale nie wiń mnie
Musiałam odejść, już nie byłam sobą
Upadłam tak nisko
Że nikt mnie nie widzi
Zniknęłam w anonimowości
Zwalczyłam pustkę i chłód, chłód
Chciałabym wrócić, nie wrócę tam
Chciałabym wrócić

Jestem niczym, jestem nikim
Cały mój ból jak królestwo
Jedyna obrona więzi mnie
Ujrzeć światło między prętami
Zobaczyć jak niebo jest piękne
Usłysz jak brzmi mój głos (brzmi)

To jest SOS, jestem wzruszona, istnieję
Usłysz mój niepokój, czy ktoś tam jest
Czuję, że tracę siebie

Milczenie zabija we mnie ból
Słyszysz? Czy mnie widzisz
Obiecuje, sprawia, że stajesz się
Obiektem bez blasku
Tak płakałam, myślałam o Tobie
Utopiłam niebo w falach, falach
Wszystkie moje żale, moja historia
Odzwierciadlały mnie

Jestem niczym, jestem nikim
Cały mój ból jak królestwo
Jedyna obrona więzi mnie
Ujrzeć światło między prętami
Zobaczyć jak niebo jest piękne
Usłysz jak brzmi mój głos (brzmi)

To jest SOS, jestem wzruszona, istnieję
Usłysz mój niepokój, czy ktoś tam jest
Czuję, że tracę siebie

To jest SOS, jestem wzruszona, istnieję
Usłysz mój niepokój, czy ktoś tam jest
Czuję, że tracę siebie

To jest SOS, jestem wzruszona, istnieję
Usłysz mój niepokój, czy ktoś tam jest
Czuję, że tracę siebie
 Mniej więcej ja się podobnie czuje jak mam kolejny atak silnej depresji. Jeśli poczytacie o tej chorobie więcej niż moje wpisy dowiecie się, że 80% osób chorych na depresję powie że nie czuje się potrzebny, jest nikim, Nie powie jednego pomóż mi. Tak trudno jest właśnie w tym temacie o pomoc. Polska służba zdrowia psychicznego leży i kwiczy. Ludzie coraz częściej zapadają na depresję, część z nich ma szczęście i otrzymuje pomoc. Ja walczę jak mogę ale ta piosenka mimo, że mi się podoba to jak mam słabszy dzień potrafi mnie dobić. Czasem niewiedza jest błogosławiona. Na świecie takich manifestów śpiewanych jest wiele. Co ciekawe większość ludzi w PL gardzi disco polo, a tak naprawdę to większość piosnek zagranicznych ma tak samo banalne teksty jak nasze disco polo. O tym innym razem a teraz idę poszukać siebie, aby nie stracić tego co udąło mi się osiągnąć w walce w depresja

Pozdrawiam
mr. Czepiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz