Pan Czepiak i jego pasja ...

Człowiek ma w życiu różne pasje, zainteresowania oraz hobby. Jak każdy z nas i ja mam swoje. Ja mam kilka fotografię, gotowanie, motoryzacja. Próbuje realizować się zawodowo w moich pasjach ale to różnie bywa. Chciałbym się z Wami drodzy czytelnicy z jedną z nich. Przedstawię Wam kilka moich prac fotograficznych. Ciekaw jestem waszych opinii.
A także coś o reklamie outdoorowej... w końcu to blog poświęcony w głównej mierze reklamie i czepianiu się



Jednym z najbardziej ulubionych obiektów do fotografowania jest jedzenie.

Przepisy i recenzje lokali które odwiedzam znajdziecie na mojej stronie DJ Gotuje kuchenne eksperymenty przyprawione tradycją (trochę autoreklamy) 

Lubie także fotografować miejską architekturę i ludzi na ulicach 














Przy fotografowaniu przestrzeni publicznej ciężko jest uchwycić piękno w naszych czasach bez przeróbek, wszędzie znajdzie się jakaś szpetna reklama. Tutaj przykład pokazany za pomocą Google street view 


Powyższy przykład pokazuje jak brakuje na Polskich ulicach odpowiednich przepisów odnośnie stawiania reklam, w każdym zakątku kraju można znaleźć takie nasycenie reklam. Poniżej macie wjazd do Zakopanego gdzie reklamy są postawione jak bądź i jedna na drugiej co przesłania cudowny widok Tatr



Wyświetl większą mapę

Coraz więcej miast zaczyna walczyć z dziczyzną reklam. Za reklamy wziął się miedzy innymi Kraków, który nakazał w zabytkowym centrum usunięcie krzykliwych szyldów i neonów, a każda reklama musi być uzgadniania z konserwatorem zabytków. Śladem Krakowa poszły inne miasta i starówki,rynki,ryneczki reprezentacyjne ulice zaczynają odzyskiwać swój dawny blask. Wczoraj czytałem ciekawy artykuł Koniec samowoli reklamowej niszczącej Polski krajobraz w którym Prezydent Komorowski zapowiedział stworzenie uregulowań prawnych aby zakończyć tą dzicz. Mnie jako osobie działającej w Reklamie utrudni to życie, ale i spowoduje nowe wyzwania, które pozwolą uwolnić większe pokłady kreatywności. W końcu może reklama zamiast wkurzać (cisną się na klawisze bardziej ostre słowa) zacznie przyciągać i promować dane marki i produkty.
Podsumowując podane przykłady mam nadzieje że wkrótce znikną i będzie można się nacieszyć widokiem nie zmąconym nachalną reklamą, która bardziej drażni niż pomaga w kreacji i zachęcaniu.

Na koniec kilka jeszcze fotek z mojej kolekcji

















































Pozdrawiam Was drodzy czytelnicy i zapraszam ponownie do lektury 
Mr.Czepiak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz