Kolejny raz reklama nabiera nas ...

Najbardziej przodującym Bankiem w nabieraniu klientów jest....

chwila ciszy

Fanfary

pełne zaskoczenie

Getin Bank i jego spółki córki.


Kolejny raz próbuje sie nam tym razem w dość kreatywny sposób udowodnić, że pożyczka została sprawdzona przez rzekomych ekspertów. Wszystko fajnie dopóki nie przyjrzymy się ekspertom. Dziwnym trafem owi eksperci to zapewne Tax Care i Open Finance którzy należą do grupy Getin. Skoro aż 24 ekspertów stwierdziło że to idealny kredyt to czy byli obiektywni? Na pewno nie przecież to reklama jest. Szkoda że nie można się dowiedzieć z niej kto stoi za tymi ekspertami.

Ale żeby nie było nudno na rynku pojawiła się seria reklam T-Mobile i jej marki HEYAH która działa na rynku od ładnych paru lat. Jako pierwsi wprowadzili reklamę na polski rynek wieloetapową, wszyscy pamiętamy pojawiające się łapy Heyah przed startem sieci na plakatach, tv i innych mediach wizualnych. Ostatnią kreacje reklam Heyah promuje grupa bobasów z charakterem. 15 Maja pojawiła się chyba najlepsza według mnie reklama ever tej sieci


Mimo tego, że mam depresje uśmiałem się strasznie widząc pierwszy raz tą reklamę. Każdy z nas w dzieciństwie ma za sobą epizod z robieniem kawałów telefonicznych, mówie tutaj o epoce kiedy nie było identyfikacji numerów. Można wtedy było zadzwonić i zapytać "Halo czy to zoo? Nie. To dlaczego małpa odebrała" i odkładało sie słuchawkę. To były piękne czasy. Reklama ta przypomniała mi dzieciństwo.

Pozdrawiam Was drodzy czytelnicy
Mr.Czepiak

P.S. dr. Kojot obecnie zajmuje się czymś innym ale powróci niedługo ze swoimi eksperymentami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz