Kruchość życia dziś mnie dosięgła ...

Taki mały ptaszek, został przyniesiony w zębach przez mojego kota. Moja mama wzięła go i odratowała. Schowaliśmy go do koszyczka gdzie, doszła do siebie. Chwila refleksji mnie dziś znów naszła. Jak takie kruszynki potrafią walczyć i nie poddawać się.





Ze zwierzakami mam do czynienia całe życie głównie miałem koty i bardzo je lubię, ale i miałem rybki i różne przybłędy, które buszowały w mym ogrodzie. Kilka razy walczyłem i z różnym skutkiem o życie maleństwa, z tych trzech małych kotków


Poprzedni miot jaki miała ta kotka zdechł, pomimo heroicznej walki całej rodziny, nie potrafiła karmić a młode nie miały odruchu ssania, ucieszyliśmy się ze nowy przychówek przeżył. niestety ten czarno biały kotek został zagryziony przez kocura.


Smutek w mym sercu gości bo dumna mama ze zdjęcie Fela zaginęła ponad tydzień temu. Odhodowała dwójkę wspaniałych kociąt Bazylka i Malinę 







 Moja pasją są zwierzęta, mój dom jest zawsze pełny ich, nie wyobrażam sobie domu bez zwierzaków. Taki dom jest zimny i pusty. Mimo mojej głębokiej depresji Bazylek czy tez Malina potrafią przyjść i "zagadać" zaczepić do zabawy, zrobić coś że się choć na ułamek sekundy zapomina o problemach. Jak już Wiecie moją pasją jest fotografia, a ostatnio poluje na ptaszki więc na koniec tej notki kilka zdjęć ptaszków mojego autorstwa. Wiem że ciężko czyta się moje teksty, ale bardzo dziękuje Wam za to że jesteście i zaglądacie na moje strony. To dla mnie bardzo miłe i budujące. Bardzo Wam dziękuje drodzy czytelnicy, bo dzięki temu, że czytacie mam motywacje do dalszej walki.
Pozdrawiam
Mr. Czepiak























1 komentarz:

  1. Właśnie dlatego moim zdaniem warto jest mieć wykupioną jakąś dobrą polisę na życie zapewniającą nam kompleksową ochronę. Sporo na temat tego jak taką polisę wybrać i na jaką najlepiej się zdecydować dowies się z tej strony http://kompleksowaochrona.pl/ . Bardzo łatwo możesz tu także obliczyć swoją składkę, więc nie czekaj i sprawdź to już dziś

    OdpowiedzUsuń