Reklama która porusza wyobraźnię

Czy jest możliwe aby reklama pobudzała naszą wyobraźnię i pozytywnie działała na nasze zmysły?







fot. (cukier-krolewski.pl)
zapraszam do lektury


Jako że dawno nic nie pisałem postanowiłem znów torturować Wasze szare komórki moimi przemyśleniami.
W ostatnim czasie z racji zbliżających się świąt bożego narodzenia jest wysyp reklam. Jak zawszę peleton otwiera reklama Coca Coli, która jak co roku mnie dobija. Nie ze względu na banały czy inne po prostu okres świąteczny jest dla mnie osobiście bardzo ciężkim prze życiem. Dobra zaczynamy pewnie już spotkaliście się z "Vytautasem "

Wielkim przebojem weszła ta reklama do polskiego internetu i od razu znalazła naśladowców, którzy zrobili spot telewizyjny. Chodzi tutaj o sklep internetowy Ole Ole

Nie wiem jak wy ale ja po dłuższym czasie mam dość tej reklamy i z zainteresowania wprowadziła mnie w stan zdenerwowania. Irytująca się robi i nie strawna. Im bliżej świąt tym jednak odrobinę jakość reklam sie podnosi. Mnie to cieszy i lubię ambitniejsze kampanie i tutaj przechodzimy do kampanii reklamowej Cukru Królewskiego


Oglądając tą reklamę pierwszy raz zwróciłem uwagę na cukier puder pokazywany jak padający śnieg, poruszający się jak lawina śniegu. Pokazanie cukru w jego najlepszej postaci czyli świątecznych wypieków. Atmosfera radości i zabawy. Kreacja tego typu podnosi na duchu. Najlepsze jest to że nie ma chamskich podtekstów, erotyki. Jest za to ciepło domowego ogniska, naturalne produkty, oraz nasz główny bohater. Człowiek jest zredukowany do przebitek. Nie musi być obiektem na którym widz się skupia. Oglądamy ten spot i łakniemy tych dobroci z ekranu. Bardzo mi się podoba. Swoją drogą jak widzę kreacje sieci komórkowej Plus i Orange to mam dość. Wyeksploatowane do granic możliwości Serce i Rozum juz tak nie działają a i te trzy miej i inne z poziomu dla "debila" zamiast mnie przyciągnąć do oferty wręcz odrzuca mnie na sam widok logotypu PLUS-a . Zapewne pamiętacie Basie "bez limitów" opisaną tutaj -> internet bez limitow czyli jak nas okłamują w reklamie. Tak więc Baśka ponoć poszła po rozum do głowy i wróciła. Bezlitosna odpowiedź Orange na spot PLUS-a 


Pięknie odbita piłeczka. Nawet nowy chłopak Basi nie pomoże jej


Jak widać po liczbie odwiedzin Orange kontynuując swoją strategię z Sercem i Rozumem bije PLUS-a na głowę. Kompletny brak spójności i byle jakość spotów powodują ze ludzie nie bardzo interesują się oferta PLUS-a

O tym jak sobie radzą sieci telefonii komórkowej z przykładami kampanii reklamowych po świętach lub już w nowym roku bo to większy temat. Muszę się przygotować.

Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie
Pan Czepiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz