Napoje Energetyczne są na naszym rynku

Mocno zakorzenione. Największymi udziałowcami Polskim rynku jest????
Zaskoczenie
Black Energy Drink a co myśleliście że Red Bull :)  niestety nie. Pod krakowska firma Food Care z Zabierzowa najpierw przy współpracy z Dariuszem Michalczewskim stworzyła markę na podstawie sportowego logo i pseudonimu naszego mistrza boksu TIGER. Doszło jak zwykle bywa do nie porozumień i współpraca się zakończyła, co nie spowodowało że firma straciła swoja pozycję. Marketingowcy poszli po kolejnego boksera Mike Tyson-a i zmienili nazwę z Tiger na Black. Kampania okazała się sukcesem co doprowadziło do tego że Food Care postanowił wskrzesić markę FRUGO. O Frugo innym razem się wypowiem.



Wracając do reklam Black był promowany za pomocą reklam z mocnym zabarwieniem erotycznym. Red Bull kojarzony jest ze sportem i dowcipnymi kreskówkami. Tiger poszedł w grę skojarzeń i dodał do tego tygrysa :) zobaczcie sami


Kojarzenie napoju energetycznego z seksem? Ciekawy zestaw skojarzeń bo tak naprawdę nikt nie mówi o tym co będzie się działo. Tylko jedno mnie nurtuje pierwszy raz jak słyszałem w Tv tą reklamę myślałem że to nowa reklama producenta prezerwatyw, a tu zonk Tiger. Druga reklama pokazuje życie młodego studenta. W dzień szkoła a po szkole praca jako kierownik "wodopoju"


Ale tak naprawdę co są warte energetyki z każdej półki zdemaskował ADBuster


Co do energetyków i ich picia oceńcie sami. co do nowych reklam Tigera. Brawo za ciekawy pomysł ale dlaczego go nie dopracowaliście? Dlaczego pierwsza przytoczona reklama mimo że jest o napoju sprawia wrażenie reklamowania prezerwatyw? Może ja mam tylko takie skojarzenia.

Pozdrawiam Was drodzy czytelnicy
Mr.Czepiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz