Mój punkt widzenia o całym zgiełku o uchodźcach

Napiszę coś co was przerazi, ale patrząc jak dajecie d... "Islamowi" mnie śmiech ogarnia.
Dajecie się robić genialnej propagandzie ISIS oraz nie wiecie najwyraźniej na czym polega terroryzm. Boicie się innego wyznania religijnego i je obwiniacie. Czy desant Azjatów oznacza dla was że będą was nawracać na ich wiarę? Rozumiem Islam brzmi groźnie, ale mówi wam cos wyprawy krzyżowe? No właśnie. Ale ok na mnie psy będziecie wieszać że mam luźny pogląd na temat uchodźców i nie przeszkadza mi że przyjadą do Polski czy europy, a wiecie dla czego? To proste magiczne i nie pojęte dla większości w tej histerii. Mnie chroni wiedza, nauka a nie zabobony. Sorry poczytajcie trochę więcej niż wikipedia, demotywatory i inne idźcie do biblioteki uniwersyteckiej, porozmawiajcie z fachowcami którzy lata badają ten temat.

Cóż wojna rzecz straszna ludzie przechodzą piekło. Nam sie udało żyjemy w lepszych czasach, ale póki jeszcze żyją zapytajcie ludzi którzy żyli w czasie II Wojny Światowej co się działo, jak nie to poczytajcie ale znów nie pseudo patriotyczne portale, demotywatory i inne co wam się  na FB wyświetla bo ktoś podesłał. Wiem brak czasu, strach przed wiedzą, wiem lepiej sobie poczytać obrazki.

Manipuluje się wami, ale tego nie czujecie. O to własnie chodzi w tym wszystkim. ISIS mityczne jest genialnym moderatorem strachu. i teraz grubo pójdę. Wyobraźcie sobie co by było gdyby Goebbels miał takie możliwości jak teraz ma ISIS. Prawdopodobnie mówilibyśmy w języku niemieckim.

Piszę do was opamiętajcie się. Nie łykajcie tego co wam podają na tacy. Zauważcie jedno większość publikacji pochodzi z zagranicy i teraz zaskoczenie dla was będzie. Skąd wiecie czy to piszą i mówią tzw katolicy? Skod wiecie czy nie robią tego osoby które mają zasiać ferment i skłócić społeczeństwo?

Tak tak im więcej takich elementów tym słabsi jesteśmy a wy temu pomagacie udostępniając takie rzeczy. Ja wiem mnie nikt nie czyta, pisze nie zrozumiale dla ludzi, ale uwierzcie można zrobić materiał w Polsce wrzucić go do sieci i podpisać patrzcie jak się zachowują. Większość treści jakie wrzucacie w linkach pochodzi z zagranicy. Od Patriotów którzy dali dyla zagranicę i nie chcą wrócić. Boją się że im zmywak zabiorą, a dlaczego? Bo się nie asymilują z lokalną społecznością i tworzą własne getta, nie znając języka nie mają szansy się rozwijać w "ziemi obiecanej"

Rozpisałem się ale i tak to ja będe tym k.., złym że sie nie znam i zawalicie mnie filmikami. Wiecie co mam je w d... a dlaczego? to już napisałem.

Teraz ważna rzecz pamiętajcie że każde kliknięcie, udostępnienie treści dla danego obiektu to wymierna korzyść materialna. Każdy z was swoim strachem napędza biznes i kabzę manipulatorom. Chcecie być twarzą kremu do wybielania okolic intymnych? Nie a dzięki takim akcją się nimi stajecie. Dla domu medialnego liczy się liczba UU i jaki zasięg ma strona czy dany FP.

Moje poglądy są neutralne, ale martwi mnie jak dajecie się nabrać. Politykom pół biedy, ale tańczycie jak kukiełki jak wam terroryści zagrają. Szok co nie? Ale taka jest prawda.

Na koniec referatu mam w dupie politykę i inne dla mnie ludzie się liczą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz