Czy oni naprawdę mają nas...

Drogi Kojocie
Odkąd wyłączyli ci analogowy przekaz sygnału telewizyjnego zacząłeś, pisać z sensem. Nie wiem czy przypadkiem przyczyną nie jest brak dostępu do reklam? Może to i dobrze bo ja drogi Kojocie mam wrażenie, że mają mnie za coraz większego idiotę. O takie życie maskotki. Przesyłam ci mój drogi materiał którym się zajmiemy jutro.


Przyjrzyj się mój drogi przyjacielu banki chcą nam pieniądze rozdawać na podstawie naszego rozliczenia z państwowym urzędem. W niektórych reklamach Banki nie chcą nawet zaświadczeń od naszego pracodawcy, wystarczy im tylko druk jaki składamy w urzędzie skarbowym. PIT to niby co jest jak nie zaświadczenie o dochodach?


I tak drogi Kojocie robią nas w balona. Jak myślisz sprawdzimy czy bez sprawdzania wiemy, że jak wydrukujemy sobie jakiegoś PIT-a i pójdziemy do banku zapytają gdzie jest pieczątka z Urzędu Skarbowego. W reklamie tego nie powiedzą że wysłany PIT za pomocą poczty nie przejdzie w banku, no chyba że mamy PIT od Pracodawcy. Ot taka drobna zamiana Zaświadczenie o dochodach na PIT niby nic bo każdy dorosły człowiek rozlicza się z urzędem skarbowym a jednak. Ludzie się złapią bo nie pomyślą

Drogi Kojocie zazdroszczę ci że nie masz TV, ale z drugiej strony masz jeszcze komputer podłączony do internetu, więc wiesz co mam na myśli pisząc te słowa

Czy bankowcy naprawdę sądzą że Polacy to naród bezmózgich kretynów?
 Mój przyjacielu nie damy się, będziemy wyszukiwać i opisywać idiotyzmy :)
Pozdrawiam Cię ciepło i wiosennie (hehe wiosna też sie na nas obraziła i poszła gdzie indziej)
Twój Czepiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz