Zapraszam do lektury
Do napisania tego wpisu skłoniła mnie reklama Unimila która nie pierwszy rzut oka jest jakby powiedzieć namawianiem do seksu bez prezerwatywy.
Piękna kobieta wyznaje nam że uwielbia seks, ale nie lubi prezerwatyw i w tym momencie nawet jak nie oglądamy reklamy mimowolnie odwracamy głowę z pytaniem jak to? Okazuje się że jest to reklama prezerwatyw z nowego materiału. Aktorka zapewnia nas że będziemy zadowoleni z ich używania. Daje nam na to 99% gwarancji że nie będziemy chcieli używać nic innego. Nie wiem jak bo nie testowałem, nie miałem z kim i jak. Jak przetestuje zrobię update wpisu ;) . Reklamowanie prezerwatyw jest jedną z najtrudniejszych bo jak pokazać coś co nam służy do uprawiania seksu w mediach , kiedy jeszcze telewizje mogą oglądać dzieci.
W kreacji tej Unimil pokazał jak cienkie prezerwatywy można wyprodukować. Ciekawe jak z wytrzymałością takich prezerwatyw jest, ale nie będę w to wnikał bo zajmuje się reklamą. Jest to jedna z perełek polskiej reklamy. Poniżej kolejne kreacje, ale najpierw śmieszna animacja o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi
Dobra pośmialiśmy się ale ten filmik poniżej pochodzi z kampanii społecznej przeciwko AIDS
Powyższa reklamówka jest bardzo kreatywna, kto z nas nie widział obscenicznych rysunków, czy wprost opisanego seksu. Autorzy tej kampanii postanowili to wykorzystać jak widać z bardzo dobrym skutkiem. Następna reklama jest dla ludzi o mocnym żołądku. Jeśli jesteście wrażliwi pomińcie ją
Jest to dosłownie obrzydliwa reklama, pokazująca nam że powinniśmy mieć właściwe zabezpieczenie a nie jelita chyba baranie, które stosowano jako pierwsze prezerwatywy, z marnym skutkiem. Następny filmik jest o nie właściwym wykorzystaniu prezerwatyw ;)
Pozornie mamy do czynienia tak jakby z agencją towarzyską, a tak naprawdę z salonem masażu. Klientowi nieroztropnie wypadają prezerwatywy. Masażystka pomyślała że w tym ma wymasować klienta. Jest to dosyć zabawne pokazanie prezerwatywy i jej zastosowania. Następny filmik pokazuje nam piękną i zmysłową kobietę, gotową na przeżycia
Kobieta w tej kreacji jest ukazana podczas przeżywania ekscytacji, nie tylko od stosunku który mamy w domyśle ukazany w przebitkach ale głownie z powodu przebywania na łonie natury i kąpieli w winogronach.
Stosowanie prezerwatywy jest nie tylko zapobiegające chorobom, ale także jako jeden ze środków antykoncepcyjnych. Prezerwatywy mam przeróżnych kształtów, ale bogate także w różne smaki jak na przykład w truskawkowy smak. Ostatnia prezentacja pokazuje nam jak seksowna kobieta na pierwszym planie daje nam do zrozumienia, że będziemy mieć do czynienia z truskawkami. Zapraszam do oglądania
To by było na tyle dziś przykładów reklam prezerwatyw. Pamiętajcie że reklamowanie prezerwatywy jest bardzo trudne. Ciężko jest pokazać akt miłosny tak aby dopuszczono go do oglądania około godziny 20. Najgorsze co mnie spotkało podczas oglądania telewizji to trafiłem na jeden z kanałów dziecięcych a na nim w porze około 19 godziny była reklama prezerwatyw i żeli do masaży intymnych. Telewizje z chęci zysku najwyraźniej posuną się do wszystkiego, byle sprzedać czas antenowy. Ogólnie seks w reklamach jest wszechobecny, ale aby sprzedać prezerwatywy agencje reklamowe muszą pokazać swoja kreatywność.
Już teraz zapraszam do lektury następnego wpisu, a także do komentowania , oraz polubienia nas dzięki temu będziemy wiedzieć czy podoba się oraz czy nas polubiliście.
Mr Czepiak na Twitterze Obserwuj @MrCzepiak
Dr. Kojot na Twitterze Obserwuj @DrKojot
Pozdrawiamy Was gorąco i namiętnie ;)
Mr.Czepiak i dr. Kojot
Mr Czepiak na Twitterze Obserwuj @MrCzepiak
Dr. Kojot na Twitterze Obserwuj @DrKojot
Jesteśmy na Facebooku polub nas
Pozdrawiamy Was gorąco i namiętnie ;)
Mr.Czepiak i dr. Kojot
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz